Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Ny analys: Londontidningarnas strategier

Publicerad: 14 April 2015, 09:09

PREMIUM I Londons tidningsvärld finns alla typer av affärsmodeller. Ett tecken på uppfinningsrikedom, men också ett bevis på att "one size fits all" inte stämmer. Gunnar Springfeldt har analyserat de strategiska vägvalen med fokus på läsarintäkter.


Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Läs analysen på Medievärlden Premium.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.