Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Ny analys: Krisen för tidskrifterna

Publicerad: 3 Mars 2015, 13:19

Tidskrifterna i Sverige fortsa?tter att rasa sa?va?l upplagan, annonsfo?rsa?ljningen som ra?ckvidden fo?ll under 2014. Men na?gra klarar fo?ra?ndringarna ba?ttre a?n andra. Anders Malmsten har dykt ner i siffrorna fra?n TS, Orvesto och IRM.


Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Läs analysen på Medievärlden Premium.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.