Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag12.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Ny analys: Innovation och beslut i tidskriftsbranschen

Publicerad: 27 Februari 2015, 09:23

När förutsättningarna för mediebranschen förändras måste ledarskapet förändras för att underlätta innovation och nytänkande. Anette Johansson på Internationella Handelshögskolan i Jönköping har undersökt ledarskapet och beslutsprocesserna i den svenska tidskriftsbranschen.


Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Läs analysen på Medievärlden Premium.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.