tisdag28 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

Ny analys / Gratistidningarna – vinnare och försvinnare

Publicerad: 25 januari 2018, 08:35

Gratistidningarna – vinnare och försvinnare, en analys av Sakari Pitkänen.

Det finns fyra stora aktörer på den svenska gratistidnings-marknaden. Tre av dem förlorar räckvidd och intäkter medan den fjärde ökar. Men det finns aktörer som kan förändra hela spelplanen och en strukturaffär kan komma redan i år, skriver Sakari Pitkänen i en analys.

Ämnen i artikeln:

Roland TipnerMetroMitt iDirektpressSegulah

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Läs Sakari Pitkänens analys för Medievärlden Premium här (kräver inlogg).

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev