Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Ny analys: Ett nytt sätt att mäta reklamens värde

Publicerad: 20 November 2014, 13:20

PREMIUM Genom att ma?ta reklamkapitalet skapas en ba?ttre bild av reklamens va?rde i dag och i framtiden. Speciellt viktigt a?r det da? marknadsfo?ring allt mer handlar om att fo?rtja?na, och inte bara fa?, uppma?rksamhet. Det skriver Medievärlden Premiums nya skribent Sara Rosengren som är docent i marknadsfo?ring och idag tilldelades Partnerprogrammets Forskarpris vid Handelshögskolan i Stockholm.


Läs analysen på Medievärlden Premium.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.