Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medievärldens arkiv

Mitt i:s Stockholmsguide tar plats i print

Publicerad: 7 Mars 2017, 07:43

Allt om Stockholm – nu även i Mitt i:s printeditioner.

Nu får Mitt i:s printläsare ta del av Allt om Stockholms innehåll i papperstidningen.


Ämnen i artikeln:

Mitt i

I juli förra året köpte Mitt i Schibsteds Stockholmssajt Allt om Stockholm. För en dryg månad sedan vässades sajten genom att den fick en ny design och ett bredare innehåll. Bland annat med fler krogrecensioner, ett bättre kalendarium och fler tester av redaktionen. Målet var att skapa nya kommersiella samarbeten.

Stockholmssajten når i dag omkring 400 000 unika besökare i veckan, enligt Mitt i. Och nu står det klart att också Mitt i:s 900 000 printläsare får tillgång till Allt om Stockholms senaste spaningar och nöjesnyheter. Med start i dag och varje vecka framåt kommer Mitt i:s 31 editioner också att fyllas med Allt om Stockholm-material.

– Det är oerhört roligt att Lokaltidningen Mitt i med förvärvet av Allt om Stockholm blir både bredare och djupare i alla kanaler. Vi kan nu erbjuda läsare det riktigt lokala i våra 31 editioner och också den bredare Stockholmsvyn inom nöje och kultur, säger Lokaltidningen Mitt i:s vd Maria Croon i ett pressmeddelande.

– Våra annonsörer får nu också ännu er annonsprodukter att tillgå och vi är stolta över det faktum att när det gäller att nå ut
i Stockholm finns det inget starkare alternativ.

Linnea Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Mitt i

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.