Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Michael Fällström till Mitt i

Publicerad: 15 April 2016, 05:52

Stampens före detta försäljningschef blir kommersiell direktör för Mitt i.


Ämnen i artikeln:

Mitt iStampen

Michael Fällström arbetar i dag som försäljningschef för Stampen Media i Stockholm. Men från och med mitten av juni blir han kommersiell direktör för Mitt i och får därmed övergripande ansvar för lokaltidningens försäljningsavdelning.

”Jag ser fram emot att få möjligheten att komma till Mitt i som har en sådan oerhört stark produkt med lokal förankring i Stockholms området. Det är en förmån att få möjlighet att jobba med så många kompetenta människor som arbetar på Mitt i och den glöd som de visar för den lokala bevakningen.”

Erik Norberg, vd för Mitt i, är glad över rekryteringen:

”Vi är mycket glada att knyta Michael till oss. Han tillför både en bred kompetens från branschen och ett erfaret ledarskap som stärker Mitt i:s utvecklingsresa”

Innan Michael Fällström kom till Stampen hade han olika ledande uppdrag inom TV4, Dagens Media och Talentum. Ambitionen på Mitt i är att vässa lokaltidningens erbjudande:

”Nu skall vi fortsätta den förändringsprocess som redan har inletts och se till att utveckla vårt erbjudande till det vassaste på den lokala marknaden. Det är stor förändring i medielandskapet i dag men människor har alltid varit intresserade av den lokala nyhetsbevakningen och det är det vi skall erbjuda dem på olika plattformar, säger Michael Fällström.

Linnéa Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Mitt iStampen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.