Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Martin Jönsson om orsaken till tidningsbranschens kris

Publicerad: 23 September 2009, 10:26


Svenska Dagbladets redaktionschef Martin Jönsson komprimerar krisens orsaker till en enda faktor: oviljan och oförmågan att lyssna på och interagera med sin publik. Han är först ut i Mindparks serie 100 händelser på 100 dagar.

Läs hela Martin Jönssons inlägg om tidningskrisen på Mindpark.se.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.