Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

King Street Media tar över på Impact

Publicerad: 29 Augusti 2011, 06:30

King Street Media, som säljer kvällstidningarnas bilagor, tar nu över säljansvaret för annonspaketet Impact, skriver Resumé.


Ämnen i artikeln:

Impact

Företagets grundare Alexander Lydecker och Stefan Andersson blir försäljningschef, repsektive annonschef på Impact, som är kvällstidningarnas annonspaket.

”Det är något av en generationsväxling på gång inom Impact. Men nu får vi in killar som kan det här”, säger Impacts vd Anders Berglund till resume.se.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Impact

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.