Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Jascha Buckholt ny chef på Bonnier Tidskrifter

Publicerad: 4 November 2010, 12:16

Jascha Buckholt blir ny affärsområdeschef Bonnier Tidskrifters Creative Sales


Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Han kommer närmast från DN, Expressen och Stockholm Citys annonssamarbete Stockholmspaketet, där han varit försäljningschef sedan 2008.

”Det här känns fantastiskt kul och väldigt spännande. Jag tycker verkligen om det namnet står för, att det är kreativ försäljning. Den här typen av försäljning ger en annan dimension till traditionell annonsförsäljning. Att tillsammans med kunden och våra titlar skapa kreativa annonskoncept är något som inte bara våra kunder och vi själva vill ha, utan något som även läsarna anser tillföra något extra”, säger Jascha Buckholt, tillträdande affärsområdeschef för Creative Sales, i ett pressmeddelande.

Anders Kvarby, annonsdirektör på Bonnier Tidskrifter, kommenterar rekryteringen:
”Louise Fallenius kommer att fortsätta som Head of Creative, och både hon och Jascha kommer att rapportera till mig. Resten av gruppen organiseras under Jascha. Totalt är de nu 11 personer som kommer att arbeta med våra kreativa, skräddarsydda annonsformat och koncept.”

Creatvie Sales

Creative Sales arbetar tillsammans med Bonnier Tidskrifters varumärken  med att ta fram nya koncept för annonsering. Vår ambition är att  tillsammans med våra partners möta våra gemensamma målgrupper på alla  arenor där vi verkar. Creative Sales erbjuder print, digitalt, event,  webb-tv, tävlingar, PR och sampling med skräddarsydda lösningar för  varje kund.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.