Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag13.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

INMA-undersökning: Omställning inom fyra år

Publicerad: 22 April 2013, 06:16

Högst fyra år. Det är så länge vi har på oss att gå över till en digital affärsmodell.


Det anser majoriteten av de 250 medieföretag som svarat på en undersökning som INMA (The International News Media Association ) genomfört.

En tredjedel menar att omställningen bör ske redan nu. En tredjedel menar att företagen har mellan två och fyra år på sig.

Fler detaljer om undersökningen kommer att släppas på INMA:s kongress i New York i slutet av april.

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.