Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag29.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Hon tar över säljet på Aller

Publicerad: 21 December 2018, 07:14

Katharina Kuylenstierna är ny försäljningschef på Aller Media.

Aller Media rekryterar DigiDigi Medias medgrundare Katharina Kuylenstierna som försäljningschef.


Ämnen i artikeln:

Aller Media

Som försäljningschef på Aller Media kommer Katharina Kuylenstiernas fokus att ligga på relationen till medie- och PR-byråer samt på att vidareutveckla bolagets visionära och lönsamma säljstrategi.

”Katharina är en drömrekrytering vars energi, driv och kreativa ådra kommer att vara starkt bidragande i vidareutvecklingen av vårt branschledande annonserbjudande. Vi ställer höga krav på att ständigt uppgradera vårt helhetserbjudande med multichannel-plattform”, säger Tobias Axelsson, Head of Sales på Aller Media.

Katharina Kuylenstierna har flera års erfarenhet av försäljning och sälj inom mediebranschen. Närmast kommer hon från DigiDigi Media, som hon var med och grundade. Innan dess har hon bland annat arbetat som vice vd och försäljningschef på Modern Women Media (MWM) samt som försäljningschef på Metro.

”Aller media rymmer flera av Sveriges främsta varumärken med både bredd och spets. Att tillsammans med kollegorna tillföra värden och utveckla affären ser jag mycket fram emot. Mitt mål är att vi ska bli bäst i Sverige på vad vi gör och inte minst att vi ska ha väldigt roligt på vägen”, säger Katharina Kuylenstierna, som tillträder sin nya roll i slutet av januari 2019.

Ämnen i artikeln:

Aller Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.