Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

HD:s kampanj: Älska papper

Publicerad: 5 maj 2014, 05:39

Nu startar Helsingborgs Dagblad kampanjen "Älska papper" som kommer att fortsätta hela året.


Ämnen i artikeln:

Helsingborgs Dagblad

Tidningens medarbetare: journalister, säljare, analytiker och tekniker, berättar på helsidor om sin kärlek till papperstidningen och beskriver mediets fördelar.

”Med kampanjen vill vi visa att det finns framtid i en produkt som vi själva ständigt dödförklarar. Det är också en upprättelse för våra prenumeranter och annonsörer och en bekräftelse åt runt 70 000 hushåll som valt tidningen för att de också älskar papper”, säger Jonas Brorson, strategisk varumärkeschef, i ett pressmeddelande.

Kampanjen, som är framtagen tillsammans med reklambyrån Ekros & Hultberg, kommer att gå i första hand i papperstidningen, men också på hd.se.

”Man kan älska pappret och samtidigt vara ständigt uppkopplad. Varje kanal har sina fördelar”, säger Jonas Brorson

Ämnen i artikeln:

Helsingborgs Dagblad

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.