Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag15.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

De ska leda Stampen Local Media

Publicerad: 18 Juni 2013, 10:15

Ett förslag på ledningsgruppen för affärsområdet Stampen Local Media har nu presenterats.


Ämnen i artikeln:

Stampen Local Media

Förutom vd Ricard Robbstål är det:

Fredrik Dobber, försäljningsdirektör GP, föreslås bli ansvarig för Företagsmarknad

Christian Elofsson, nyrekryterad från Abba Seafood, föreslås bli ansvarig för Ekonomi och IT

Helena Johnsson, marknadsdirektör GP, föreslås bli ansvarig för Privatmarknad och Varumärken/Marknadsföring

Hanna Konyi, tidigare vd Mktmedia, är redan utnämnd som ansvarig för Stampen Sales & Development och föreslås nu bli ansvarig för koncernövergripande Utveckling och Försäljning inom SLM

Cecilia Krönlein, chefredaktör GP, föreslås bli ansvarig för Utgivning och Redaktionellt

Bengt Olsson, HR-chef GP, föreslås bli ansvarig för HR och Kommunikation

I affärsområdet ingår Göteborgs-Posten, Hallands Nyheter, Hallandsposten, TTELA, Bohusläningen, Strömstads Tidning och dotterbolaget Gratistidningar i Väst. Även den koncernövergripande verksamheten Stampen Sales & Development ingår där.

Stampen slår ihop GP och Mediabolaget Västkusten

Ämnen i artikeln:

Stampen Local Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.