Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

torsdag06.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Dawn till Dusk läggs ner

Publicerad: 21 november 2011, 07:41

Aftonbladets och Metros annonssamarbete Dawn till Dusk lägger ner. Aftonbladet vill satsa på Impact istället.


Ämnen i artikeln:

Impact

”Det har varit ett givande samarbete. Men nu känner vi att vi vill återta fullt fokus på kvällstidningssamarbetet inom Impact. Allting har sin tid. Vi har ett antal pågående projekt tillsammans med Metro och hoppas kunna hitta på nya spännande saker tillsammans även i framtiden” , säger Aftonbladets försäljningsdirektör Anders Berglund i en kommentar.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Impact

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.