Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Bonniers livsstilstidning för män

Publicerad: 19 Maj 2011, 09:55

Magasinet Icon Magazine ska komma ut tio gånger per år med Daniel Frodin som ansvarig utgivare.


Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Bonnier Tidskifter siktar på en upplaga på 35 000 exemplar. Priset blir 89 kronor. Tidningen riktar sig till välutbildade storstadsbor mellan 30 och 50 år, i huvudsak män.

”Jag ser den som en blandning av DI Weekend, Vanity Fair och Monokel”, säger Daniel Frodin i ett pressmeddelande.

Läs mer på Bonnier Tidskrifters sajt.

I fåtöljerna sitter Icons chefredaktörer: Joel Persson och Peter Smirnakos. Redaktionen består också av Andreas Nordenhed (layout), Emelie Lindblom Carlsson (redaktionsassistent), Konrad Olsson och Maria Lindholm (redaktörer).

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.