Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Bonnier Tidskrifter rekryterar på influencer marketing-sidan

Publicerad: 7 December 2016, 07:44

Caroline Ensér (t.v.) och Charlotta Malmquist Renstig (t.h).

Rekryterar Caroline Ensér och Charlotta Malmquist Renstig för att vidareutveckla influencer-affären.


Ämnen i artikeln:

Influencer marketingBonnier Tidskrifter

Caroline Ensér, från Bonnier Tidskrifter sales creative production blir head of influencer och Metro Modes Charlotta Malmquist Renstig blir influencer sales specialist på Bonnier Tidskrifter.

Rekryteringarna görs för att förbättra Bonnier Tidskrifters erbjudande samt skapa ännu starkare kontaktytor både mot annonsörer och mot influencers.

”Influencers är en del av vårt kärnerbjudande och vi som marknadsledare behöver leda denna affär in i nästa fas. Det gör vi genom att förstärka vårt influencer marketing-team”, säger Andreas Sandin, försäljningsdirektör Bonnier Tidskrifter.

Linnéa Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.