Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag14.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Bonnier startar annonssamarbete för affärstitlarna

Publicerad: 17 Januari 2018, 07:01

Förra året slog Bonnier ihop titlar från Bonnier News och Bonnier Business Media till Bonnier Business. Nu startar den nya vertikalen ett annonssamarbete med fem titlar.


Ämnen i artikeln:

Alexander Lydecker

Sajterna som som ingår: Dagens Industri, Veckans Affärer, Di Digital, VA Finans och Business insider

Annonssamarbetet gäller alla digitala annonsformat, desktop och mobilt med fokus på stora premiumformat.

”Tanken är att bli mycket effektivare i vår B2B-målgrupp. Det blir en naturlig effekt i integrationen av BBM till Bonnier News att vi har dessa synergieffekter, och även en naturlig del i vår strategi. Vi är glada att kunna inkludera flera sajter på ett och samma nätverk”, säger Alexander Lydecker, försäljningsdirektör på Bonnier News, till Dagens Media.

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Alexander Lydecker

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.