Få hela storyn
Starta din prenumeration
Medievärldens arkiv
Publicerad: 20 Juni 2016, 11:35
Bonnier News nya annonsorganisation ska vara mer samordnad och effektiv. Antalet tjänster som jobbar med programmatisk försäljning utökas.
Ämnen i artikeln:
Bonnier NewsTjänsterna som annonscheferna på respektive försvinner, i stället blir Paul Brandenfeldt (tidigare annonschef Expressen) ansvarig för Expressen och Dagens Nyheters operativa försäljningsarbete samt John Sjölund (tidigare försäljningschef Bonnier Ad Network) blir ansvarig för Dagens Industri och Bonnier Ad Network.
Dessutom utökas support för utveckling och försäljning samt antalet som antalet jobbar med programmatiska lösningar.
Annonsledningsgruppen består av följande personer:
Paul Brandenfeldt, Head of Sales – DN & Expressen
John Sjölund, Head of Sales – Bonnier Ad Network & Di
Hampus Lindberg, Head of Sales – Live
Jenny Rahm och Christian Risell – Senior Media Manager, Bonnier News Sales
Dilem Guler – Affärsutveckling Bonnier News Sales
Anna Arvidsson – Studio Bonnier News Sales
Serdar Ok – Analys chef Bonnier News Sales
Huvudansvar har försäljningsdirektör Alexander Lydecker.
Ämnen i artikeln:
Bonnier News