Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Bonnier News stuvar om annonsorganisationen

Publicerad: 20 Juni 2016, 11:35

Bonnier News nya annonsorganisation ska vara mer samordnad och effektiv. Antalet tjänster som jobbar med programmatisk försäljning utökas.


Ämnen i artikeln:

Bonnier News

Tjänsterna som annonscheferna på respektive försvinner, i stället blir Paul Brandenfeldt (tidigare annonschef Expressen) ansvarig för Expressen och Dagens Nyheters operativa försäljningsarbete samt John Sjölund (tidigare försäljningschef Bonnier Ad Network) blir ansvarig för Dagens Industri och Bonnier Ad Network.

Dessutom utökas support för utveckling och försäljning samt antalet som antalet jobbar med programmatiska lösningar.

Annonsledningsgruppen består av följande personer:

Paul Brandenfeldt, Head of Sales – DN & Expressen

John Sjölund, Head of Sales – Bonnier Ad Network & Di

Hampus Lindberg, Head of Sales – Live

Jenny Rahm och Christian Risell – Senior Media Manager, Bonnier News Sales

Dilem Guler – Affärsutveckling Bonnier News Sales

Anna Arvidsson – Studio Bonnier News Sales

Serdar Ok – Analys chef Bonnier News Sales

Huvudansvar har försäljningsdirektör Alexander Lydecker.

Ämnen i artikeln:

Bonnier News

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.