Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

Bonnier Magazines & Brands får ny konceptansvarig

Publicerad: 18 december 2017, 06:55

Emelie Grahn blir övergripande konceptansvarig på Bonnier Magazines & Brands.

Emelie Grahn tar plats på Bonnier Magazines & Brands contentavdelning som övergripande konceptansvarig.


Ämnen i artikeln:

Schibsted

Konceptaffärer har Emelie Grahn lång erfarenhet av att ha arbetat med, närmast på Schibsted och Annonsdax – men även på Bonnier.

”Det stora utbudet av kanaler, den nära relationen till sina läsare och besökare samt den inarbetade fingertoppskänslan gör Bonnier Magazines & Brands till ett väldigt lockande företag om man, som jag, brinner för konceptaffärer”, säger Emelie Grahn i ett pressmeddelande.

Bonnier Magazines & Brands (tidigare Bonnier Tidskrifter, reds. anm.) contentavdelning sysslar bland annat med multi-channel marketing, contentproduktion och konceptuell annonsering.

Linnéa Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Schibsted

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.