Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Bonnier M&B förstärker contentavdelningen

Publicerad: 20 Oktober 2017, 05:30

Gabrielle Mehrens blir konceptansvarig på Bonnier Magazines & Brands.

Gabrielle Mehrens blir konceptansvarig på Bonnier Magazines & Brands.


Ämnen i artikeln:

Sveriges Tidskrifter

Gabrielle Mehrens har en mångårig bakgrund inom print och digital annonsering. Genom åren har hon arbetat både på mediebyrå och säljsidan. Senast kommer hon från byrån Adon. Förra året nominerades hon till Årets Medierådgivare av Sveriges Tidskrifter.

”Gabbi har under lång tid arbetat med att ta fram lösningar som hjälper hennes kunder nå sina mål, både från medie- och byråsidan. Denna erfarenhet i kombination med hennes fantastiska personliga egenskaper gör att vi är extremt stolta att få hälsa henne välkommen till oss”, säger Andreas Sandin, annonsdirektör på Bonnier Magazines & Brands (Tidigare Bonnier Tidskrifter).

Gabrielle Mehrens ser fram emot att gå till Bonnier Magazines & Brands contentavdelning:

”Bonnier M&B befinner sig i en spännande och expansiv fas, vilket jag ser fram emot att vara en del av! Att få förmånen att jobba med så många starka varumärken och dess kanaler känns väldigt privilegierat. Att kunna nyttja hela Bonnier M&B styrkor och kapacitet för att utveckla och ta fram starka koncept som skapar mervärden och lyfter kundens affär ska bli otroligt roligt och spännande. Jag hoppas kunna bidra till detta på bästa sätt med min erfarenhet från både köp- och säljsidan”, säger Gabrielle Mehrens.

Linnea Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Sveriges Tidskrifter

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.