Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

BMW stöttar Omnis nya affärsbrev

Publicerad: 18 April 2016, 05:11

Omni lanserar i dag en ny tjänst, Morning Brief, där bilföretaget BMW är sponsor och även har nativeartiklar.


Ämnen i artikeln:

BMW

Vi är sedan tidigare en stor annonsör i Omni, vi möter vår målgrupp där och har möjlighet att få fram våra budskap på ett relevant och intressant sätt i kanalen. Det var naturligt att vara med när Omni återigen nysatsar för en målgrupp som är väldigt synonym med vår, säger Tina Jarlerud, marknadschef på BMW Sverige i ett pressmeddelande.

Morning Brief ska sammanfatta nattens och morgonens viktigaste ekonominyheter med fokus på internationella händelser. De finns både i appen och går att få via mejl.

Våra läsare menar att svenska medier brister i den internationella ekonomibevakningen, säger Omnis chefredaktör Markus Gustafsson i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

BMW

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.