Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Bloggerskor erbjuds gratis antirynk mot textreklam

Publicerad: 3 Februari 2009, 06:04

Ett Uppsalaföretag, Q-Med, erbjuder unga kvinnliga bloggare att pröva företagets antirynkprodukter liksom de produkter som förstorar bröst, skriver Upsala Nya Tidning.


Ämnen i artikeln:

sociala medier

Det var för ett par veckor sedan som den 21-åriga journalisten och bloggaren Beatrice Birkeldh fick ett erbjudande att prova Restyalane och Macrolane under ett år.

Produkterna används för att släta ut rynkor och för att skapa fylligare läppar, göra bröstförstoringar och fettsugningar.

– Jag tycker att det är ett avskyvärt sätt att marknadsföra de här produkterna, säger Beatrice Birkeldh till UNT.

mvredaktion

Ämnen i artikeln:

sociala medier

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.