Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Bannern – formatet som är på väg bort

Publicerad: 28 Oktober 2016, 05:46

Den 27 oktober fyllde bannerannonsen 22 år. Grattis och ja må den leva, men hur länge än? Sakari Pitkänen beskriver hur bannern har gått från att vara annonsindustrins lösning till att bli dess stora problem.


Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Läs Sakari Pitkänens analys här.

Linnéa Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Medievärlden Premium

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.