Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag09.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Årets säljorganisation: Svenska Dagbladet

Publicerad: 7 Maj 2009, 04:49

Svenska Dagbladets säljare tilldelas Stockholm Media Award. Priset delades nyss ut på Stockholm Media Week.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Award

Motiveringen lyder:

”Årets Säljorganisation är lösningsorienterade, flexibla och utmanande. Har under 2008 på ett intelligent sätt integrerat redaktionen i sitt säljarbete utan att tumma på den redaktionella integriteten. De söker samarbeten, både off- och on-line, där andra bedriver mer eller mindre avancerat gissningsarbete om vart tidningsmarknaden är på väg.”

Övriga nominerade var Allers förlag, JC Decaux, TV 4 och Wyatt.

mvredaktion

Ämnen i artikeln:

Stockholm Media Award

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.