Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag05.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Aftonbladets digitala kompetens auktioneras ut

Publicerad: 18 December 2015, 06:47

En dags digital utbildning med Aftonbladets redaktionsledning. Det auktioneras ut via Musikhjälpen.


Ämnen i artikeln:

MusikhjälpenAftonbladet

Sveriges Radios insamlingsevent Musikhjälpen jobbar i år för att samla in pengar för att motverka klimatrelaterade katastrofer. Ett av bidragen som auktioneras ut är en heldagsutbildning på Aftonbladet där deltagaren får en rejäl gnuggning i hur digitaliseringen påverkar oss.

På programmet står bland annat:

Karin Pettersson, politisk chefredaktör. Så jobbar Sveriges största ledarsida med opinionsbildning online.

Ehsan Fadakar, sociala medier-chef Schibsted Publishing. Så lyckas du med din sociala närvaro.

Michael Poromaa, chef för breaking news. Så bygger och förädlar vi Sveriges primära nyhetskälla.

Lotta Folcker, chef för Aftonbladet TV. Så utvecklas TV online.

Lena Mellin, politisk kommentator. Så skapar och utvecklar vi Sveriges modernaste opinionsundersökning i Inizio/Aftonbladet.

Rickard Tornblad, product manager Aftonbladet.se. Så utvecklar vi Aftonbladet tillsammans med läsarna.

Högsta budet för närvarande ligger på 5 600 kronor. Och nej, konkurrenter till Aftonbladet får inte vara med och buda.

Ämnen i artikeln:

MusikhjälpenAftonbladet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.