Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärldens arkiv

Aftonbladet gör tv-program och specialsajt om hårdrock

Publicerad: 17 Mars 2011, 10:05

"Hårdrocken är på stadig frammarsch och något av det folkligaste vi har", säger Aftonbladets nöjeschef Klas Lindberg. Programmet är det första av fyra annonsfinansierade tv-produktioner i vår.


Ämnen i artikeln:

Aftonbladet TV

Webb-tv-programmet Big Rock Show och sajten Nöjesbladet Hårdrock har premiär 23 mars.

Ryan Roxie, före detta gitarrist i Alice Coopers band, blir programledare för Big Rock Show. Det sänds en gång i veckan på engelska och målet är att också få en internationell publik, enligt ett pressmeddelande.

Tv-programmet är det första av fyra annonsfinansierade tv-produktioner i vår. Sponsorerna är Sweden Rock, Ginza.se, Rockstar Energy Drink och 4Sound. Veranda film har producerat.

En teaser finns här:

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se

Ämnen i artikeln:

Aftonbladet TV

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.