Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Vem blåser vem i Metroaffären?

Publicerad: 1 April 2019, 11:24


Ämnen i artikeln:

Christen Ager-Hanssen

Det krävdes ingen särskilt avancerad kunskap för att värdera Metro i slutet 2016. Det var bara att gå ned i tunnelbanan och ta ett exemplar och räkna annonser. Men trots att alla lampor blinkade rött köpte Custos tidningen av Kinnevik. Blev Custos blåsta? Var objektet otillbörligt stylat? Och vilket ansvar har Kinnevik? Sakari Pitkänen analyserar.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Christen Ager-Hanssen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.