Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag08.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Utbudets innehåll viktigare än mängd när mediekonsumtionen förändras

Publicerad: 28 Augusti 2019, 13:44


Ämnen i artikeln:

HBONetflix

I takt med att konsumtionsmönstret förändras handlar det inte i lika stor utsträckning om vem som har mest innehåll utan om vem som har bäst innehåll. Mediehusen behöver därför fokusera på vad de skapar – snarare än att försöka binda upp publiken för all framtid, skriver Medievärlden Premiums skribent Thomas Baekdal.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HBONetflix

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.