Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Svenska medieföretag i sociala medier – styrkor och svagheter

Publicerad: 25 Januari 2015, 15:42


Ämnen i artikeln:

TwitterYoutubeInstagramFacebookOmnisociala medierNyheter 24

I fredags publicerade Eljester och Rival IQ den första versionen av RRI, som i det här fallet rankar hur riksmedierna lyckas i sociala medier. Såväl arbetet som resultatet har gett en fördjupad inblick i hur de bedömda organisationerna bygger räckvidd och engagemang i sociala medier.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.