Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärlden Premiums arkiv

Schibsted Sverige drar ifrån digitalt

Publicerad: 30 oktober 2015, 13:36


Ämnen i artikeln:

AftonbladetSchibsted Sverige

Schibsteds norska regionaltidningar har det svårt. Sammanlagt har intäkterna minskat med nio procent i år. För Schibsted Sverige är nu de digitala intäkterna stabilt störst. Och för koncernen som helhet ger nu de digitala radannnonserna för första gången större intäkter än verksamheten i print. KORRIGERAD

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.