Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Så såg radiolyssnandet ut i Sverige 2015

Publicerad: 1 Mars 2016, 08:47

Radiolyssnandet ökade förra året. Främst tack vare en växande popularitet hos de yngsta lyssnarna och framgång för reklamradion, skriver Johan Lindström i sin analys av TNS Sifos siffror för 2015.


Ämnen i artikeln:

TwitterFacebookPublic serviceNew York Timessociala medier

Ladda ner analys

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.