Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag13.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Så går det för Schibsted

Publicerad: 14 Februari 2019, 09:54


Ämnen i artikeln:

BlocketLendoSchibstedAftonbladet

I går presenterade Schibsted sin rapport för det fjärde kvartalet 2018. Aftonbladet fortsätter tappa. Den lilla ökningen online kompenserar inte för tappet i print. Tidningen har mycket att lära av VG som är suveränt bäst i klassen med mer än 1 miljard i digitala intäkter räknat på helåret. Lars Herlin analyserar hur det går för Schibsted.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.