Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Raoul Grünthal om Schibsted Sveriges resultat

Publicerad: 16 Februari 2015, 06:12


Ämnen i artikeln:

Raoul GrünthalSchibsted Sverige

För tidningar som går igenom en digital transformation är det inte resultatsiffrorna som är det viktiga, utan hur snabbt man bygger upp en digital närvaro. ”Från koncernhåll är vi väldigt tydliga med att vår strategi är digital, men varje mediehus måste hitta sin egen väg", säger Schibsted Sveriges koncernchef Raoul Grünthal.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.