Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medievärlden Premiums arkiv

Raoul Grünthal om Schibsted Sveriges resultat / Aftonbladets strategi för branded content

Publicerad: 16 Februari 2015, 14:59


Ämnen i artikeln:

Schibsted SverigeMetro InternationalSchibstedFacebookJan Helinbranded contentRaoul GrünthalBonnier

Innehåll
------------------------------------------------------------
1. Schibsted klarade inte förväntningarna
2. Raoul Grünthal om Schibsted Sveriges resultat
3. Aftonbladets strategi för branded content
4. Facebook börjar betygsätta annonsens relevans
5. Dumpar nyhetsbyrån – en effekt av betalmodellen
6. Bonnier köper

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.