Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag15.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Mobila annonstrender

Publicerad: 12 Juni 2014, 07:20

Framtidens marknadsföring kan handla om att utnyttja information från bildatorn, pulsslagen när vi joggar eller situationsanpassad reklam i stormarknaden. Gunnar Springfeldt rapporterar om de mobila annonstrenderna från mediekonferenser i USA och Storbritannien och har tagit fram en checklista för mobila strategier.


Ämnen i artikeln:

NorgeSnapchatLajkatStorbritannienExpressenMittmediaDagens NyheterGunilla HerlitzOmtalatPosten

Extramaterial

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.