Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärlden Premiums arkiv

Mittmedias nya tjänst för att möta hotet från Facebook

Publicerad: 15 mars 2015, 15:10


Ämnen i artikeln:

ProgrammaticFacebookMittmediaGoogleRTB

En ny tjänst, med arbetsnamnet Reacher, ska ge nya möjligheter att kapitalisera på användardata. Det ska ske genom en individualiserad användarupplevelse av både kommersiellt och redaktionellt innehåll. Målet är att hämta tillbaka annonspengar från Facebook och Google. Magnus Söderlund, ansvarig för strategisk affärsutveckling berättar hur det ska gå till.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.