Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Mittmedias nya tjänst för att möta hotet från Facebook

Publicerad: 15 Mars 2015, 15:10


Ämnen i artikeln:

ProgrammaticRTBMittmediaGoogleFacebook

En ny tjänst, med arbetsnamnet Reacher, ska ge nya möjligheter att kapitalisera på användardata. Det ska ske genom en individualiserad användarupplevelse av både kommersiellt och redaktionellt innehåll. Målet är att hämta tillbaka annonspengar från Facebook och Google. Magnus Söderlund, ansvarig för strategisk affärsutveckling berättar hur det ska gå till.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.