Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag02.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Global konkurrens på lokala marknader

Publicerad: 26 Augusti 2015, 05:51

Google, Facebook och Twitter jobbar in sig på den lokala annonsmarknaden genom att närma sig små och medelstora företag. Dessutom vill jättarna ingå partnerskap med lokala medieföretag. Gunnar Springfeldt analyserar faror och fördelar.


Ämnen i artikeln:

Prenumerationer

Ladda ner analys

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Prenumerationer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.