Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Digitala annonsintäkter 2015

Publicerad: 4 December 2015, 08:55

Medievärlden Premiums fjärde rapport om digitala annonsintäkter beskriver utvecklingen för fem koncerner, fem landsortstidningssajter, fyra storstadstidningssajter, samt kvällstidningarna och TV4 årets första tre kvartal.


Ämnen i artikeln:

Svd.seSvenska Dagbladet

Tillsammans med rapporten "Betalmodell går mot datamodell" som går igenom utvecklingen för de digitala läsarintäkterna ger den en heltäckande bild av utvecklingen för de digitala intäkterna under 2015.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Svd.seSvenska Dagbladet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.