Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Digitala annonsintäkter 2014

Publicerad: 13 November 2014, 11:16

I våras publicerade Medievärlden Premium rapporten "Nu lyfter tidningssajterna" med intäkter och nyckeltal för tio tidningssajter i januari. Hur ser det då ut när vi har tre kvartal som underlag? I den här rapporten har vi siffror för sex landsortskoncerner och sex av de största sajterna och vidgar också perspektivet till att även omfatta storstad, kvällspress och TV4


Ämnen i artikeln:

NTMHallpressenWebb-tv

$(function () {         $('#digandel').highcharts({             chart: {                 type: 'column'             },             title: {                 text: 'Andel digitala annonsintäkter'             },             subtitle: {                 text: 'Koncerner'             },             xAxis: {                 categories: [                   'Hallpressen', 'Mittmedia', 'NTM', 'Promedia', 'Stampen

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NTMHallpressenWebb-tv

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.