Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Dagstidningens framtid: samarbete och separation

Publicerad: 24 Mars 2015, 13:03

Hur tänker lokaltidningarna kring intäkter och vad pratar de om när de ser framåt? Gunnar Springfeldt rapporterar från Local Online Advertising Conference i New York och utspelen från New York Times och Buzzfeed om samarbete.


Ämnen i artikeln:

Skånska DagbladetDistributionNorgeNorranFacebookPromediaStorbritannienExpressenAftonbladetStampenTwitterAllerPublic serviceNWT

Ladda ner analys

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.