Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medievärlden Premiums arkiv

Dagspressen efter annonsmonopolet

Publicerad: 15 Mars 2016, 08:05

I över femtio år var en dominerande morgontidning en guldgruva, tack vare det lokala annonsmonopolet. Nu är läget minst sagt annorlunda. Finns det en framtid för morgonpressen? Eller kommer de närmaste tio åren förvandla morgontidningarna till nästa Kodak och Nokia?


Ämnen i artikeln:

FacebookMTGNetflixViaplayIABViasat

Ladda ner analys

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.