Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag20.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

McDonalds digitalchef får utökat ansvar

Publicerad: 7 April 2014, 12:09
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:42

McDonalds digitala marknadschef Kajsa Dahlberg får ansvar för snabbmatsjättens samtliga kanaler.


Ämnen i artikeln:

McDonalds

McDonalds Sveriges Kajsa Dahlberg axlar numera dubbla chefsposter när hon tar över ansvaret för företagets media utöver sina uppgifter som digital marknadschef.

– Det här är en jätterolig och spännande utmaning och det ska bli väldigt kul att titta på våra offlinedelar också. Hur man konsumerar media ligger mer och mer åt det digitala hållet och det ser vi är ett område där jag kan bidra med mycket tankar och kreativitet, säger Kajsa Dahlberg till Dagens Media och fortsätter.

– Tidigare har jag ju jobbat med digitala media och nu blir det all media, men slutprodukten blir densamma. Målet är att vi ska nå våra gäster på bästa sätt.

Andrea Svanberg

Ämnen i artikeln:

McDonalds

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.