Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Marknadschefen Camilla Tienso lämnar O´Learys

Publicerad: 19 Augusti 2015, 06:14
Uppdaterad: 6 December 2015, 11:54

Slutar efter mindre än ett år som marknadschef.


Camilla Tienso värvades till rollen som marknadschef på restaurangkedjan O´Learys så sent som oktober i fjol.

– Jag kan inte tänka mig ett mer spännande jobb än att få vara en del i det här fantastiska teamet och utveckla O´Learys varumärke. Företaget fortsätter sin internationella expansion samtidigt som man skickligt utvecklar konceptet utan att glömma sitt ursprung och hjärta, sade Camilla Tienso då.

Den nya rollen innebar även att hon skulle ingå i ledningsgruppen.

Men efter mindre ett år på posten slutar Camilla Tienso, kan Dagens Media berätta. Hon sade upp sig innan sommaren. Dagens Media har sökt Camilla Tienso som svarat via mejl.

– Ja, det stämmer att jag sade upp mig från min tjänst som marknadschef på O’Learys Trademark i slutet av maj, skriver Camilla Tienso och fortsätter:

– Jag är väldigt nöjd och stolt över det arbete vi har gjort på marknadsavdelningen, där mycket handlat om att bygga plattformar för framtidens marknadsföring och kommunikation och skapa bättre kontroll på effekten av marknadsinvesteringarna. Anledningen till att jag slutar är att rollen är för operativ och att jag vill jobba med mer digitalt fokus.

LÄS ÄVEN:

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.