Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag12.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Mälardalspaketet ökar 26 procent

Publicerad: 23 Januari 2009, 06:38
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:23

Avgående vd:n Andreas Löwgren avslutar med starka siffror.


Mälardalspaketets försäljning ökade med 26 procent år 2008, enligt egna siffror. Målet låg på 15 procent, enligt Andreas Löwgren, som i vanlig ordning inte vill avslöja några konkreta siffror.

Han tackar framför allt tre faktorer för ökningen: samtliga marknader gick bättre än förra året, framför allt textmarknaden, att aktiviteten i Mälardalens städer varit konstant hög och att paketets flexibilitet utvecklats.

Andreas Löwgren tillträder i vår som försäljningschef på Hemnet.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.