Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Madde in i Mediaweek

Publicerad: 23 Januari 2007, 07:56
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:12

Stockholmmediaweek har utsett juryer för Årets branschpersonlighet och Årets säljorganisation i Stockholmmediaaward.


Juryn för branschpersonlighet är intakt från förra året, med ett undantag, Dagens Medias Madeleine Östlund som tar en plats bredvid Hanna Dunér, SvD, Maria Lindholm, Resumé och Pontus Schultz, Veckans Affärer.

- När det gäller branschpersonlighet vill vi ha duktiga journalister som täcker vår bransch. Det är viktigt med journalister med egna uppfattningar. Jag har gjort ett mycket subjektivt urval, säger Per Rosvall, vd för Stockholmmediaweek.

Juryn för säljorganisation är helt utbytt. I den ingår Christian Forsman, TBS, Ingela Urholm, Mediaedge CIA, Leena Lundbladh, Maxus och Tommy Gapinski på Adon.

- När det gäller säljorganisation har vi valt företrädare på mediebyråer som har veckovis kontakt med medierna säljorgansiationer. Valet var mitt.

Priserna delas ut 10 maj under Stockholmmediaweek.

Rolf van den Brink

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.