Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Live Nation satsar på marknadssidan

Publicerad: 20 Maj 2014, 11:26
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:37

Live Nation stärker upp marknadssidan. Kristofer Åkesson blir pr- och kommunikationsansvarig. Samtidigt rekryterar bolaget från SAS.


Ämnen i artikeln:

Live Nation

Kristofer Åkesson, tidigare marknads- och pressansvarig på Live Nation, blir nu pr- och kommunikationschef som en del i företagets långsiktiga satsning på pr, marknadsföring och kommunikation.

– Det känns jätteroligt, jag är ju inte ny i företaget, men nu känns det kul att ta ett helhetsgrepp på just pr- och kommunikationssidan på Live Nation och utveckla det ännu mer, säger Kristofer Åkesson till Dagens Media. 

Det står nu även klart att Johan Kristiansson, tidigare head of global marketing på SAS, blir marketing director för Live Nation Sverige, med start denna vecka.

Som Dagens Media tidigare rapporterat har Therése Liljedahl, tidigare marknadsdirektör på MTG TV, börjat som Nordic commercial director på Live Nation.

Andrea Svanberg

Ämnen i artikeln:

Live Nation

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.