Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Lantmännen väljer Storåkers McCann

Publicerad: 20 Augusti 2008, 05:07
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:42

Lantmännen väljer efter en pitch Storåkers McCann som huvudbyrå för reklam och marknadskommunikation.


- Valet av strategisk samarbetspartner inom reklam och marknadskommunikation är vår nästa viktiga pusselbit när det gäller den marknadsoffensiv som vi planerar. Ett nytt gemensamt kommunikationskoncept kommer att bli ett viktigt steg i vår strävan att utveckla starka varumärken, säger Per Strömberg vd och koncernchef på Lantmännen, i ett pressmeddelande.

I Lantmännen-koncernen, som omsätter 36 miljarder, ingår bland annat varumärkena Axa, Kronfågel, Kungsörnen, Gooh, Skogaholm, Hattings och GoGreen.

Dagens Media har tidigare berättat att Lantmännen väljer Aegis som mediebyråpartner.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.