Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag27.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Kreab är SO-Ls nya PR-byrå

Publicerad: 6 Juni 2000, 18:05
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:29

Scandinavia Online och Passagen har valt Kreab som pr-byrå.


- Kreab har ett internationellt nätverk och har också gjort bra ifrån sig i

Sverige. De är en bra byrå för att profilera Passagen och Scandinavia Online,

säger Henrik Wallén, marknadschef på Passagen.

Kreab anlitades för ett par veckor sedan. Deras uppgift har varit att skapa god

pr inför börsintroduceringen av Scandinavia Online. Scandinavia Online står

också inför en ökad marknadsföring.

- Vi vill synas och vara med mer på marknaden och det tror jag att Keab kan

åstadkomma på ett bra sätt, säger Henrik Wallén.

Han påpekar att sökandet av pr-byrå inte var någon regelrätt pitch mellan flera

byråer utan Scandinavia Online valde Kreab direkt.

Tia Jumbe

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.