Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Klart för marknadsföringsmässa 2003

Publicerad: 16 maj 2002, 10:44
Uppdaterad: 6 december 2015, 17:15

Nu är det klart att marknadsföringsmässan Stockholm Marketing Week blir av år 2003 efter årets uppehåll.


Mässan hålls 9 till 11sepember 2003 och får delvis en ny inriktning.

Huvudarrangör är Stockholmsmässan som denna gång inte tar hjälp av Exponova utan istället konsulterna Nicklas Lundell och Torgny Husén, som har jobbat tillsammans på Riksmedia.

En del förändringar är att vänta. Bland annat byter mässan namn till Marketing Week från Stockholm Marketing Week som den har hetat de två tidigare två åren.

- Vi vill markera att det inte är så mycket Stockholmsfokus på mässan utan att den är intressant för hela landet, säger Torgny Husén.

Han vill också göra mässan mer nyttobetonad.

- Kan vi ge varje besökare en bra idé som gör det värt att komma hit har vi lyckats.

Mässan får fem avdelningar:

* Media och event

* Exponering och display

* Crm och dr

* Profile marketing (exempelvis presenter och kläder)

* New Media (interaktiv tv, mobiltelefon, och så vidare)

I år blir dock inte mässan av.

- Branschen tyckte det blev för mycket med en mässa per år, säger Torgny Husén.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev